dilluns, 13 de febrer del 2012

Un Nadal com cada any

Aquest any ha estat un Nadal com qualsevol altre. Per mi cada any es diferent, però molt igual al mateix temps. Ja que cada any faig dinars i sopars familiars, tot hi que la gent que hi seu a taula cada any canvia, alguns venen, i alguns ja no hi són.
Aquest Nadal he estat amb les amigues, que fan que cada dia sigui un dia especial i he fet festes amb els amics. També vaig participar a la cavalcada de reis fent de patje. Aquella nit es una nit única ja que veus la màgia als ulls dels mes petits i estàn il·lusionats per una gran mentida.
El Nadal d'aquest any ha estat especial i igual al mateix temps. Vaig celebrar el Tió amb els cosins mes petits de la casa i vaig fer comilonas d'aquelles que s'allarguen fins les 7.  Vaig també celebrar cap d'any amb uns amics dels meus pares i després vaig una festa per el poble amb els meus amics i amigues.
En resum, aquest nadal ha estat un nadal com cada any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada