dijous, 16 de febrer del 2012

ESPORTS!


Jo la veritat es que no soc gaire esportiva. Sóc molt mandrosa i em fa molta mandra fer esport, tot hi que se'm donen força bé.  Faig natació des dels 4 mesos, tot hi que  al llarg de la meva vida he fet patinatge, basquet, i gimnàstica esportiva.  El basquet i el futbol són esports que m'agraden molt pero no per practicar-los si no per veure'ls. Des de ben petita que sóc culé i sempre m'ha agradat mirar els partits, sobretot amb les amigues. També m'agrada esquiar i anar en bicicleta.  I el basquet avans no m'agradava però com que tinc molts amics que els practiquen dons ara ja m'agrada anar-los a veure.
Si pogués triar un esport a fer, m'agradaria fer beisbol i esgrima ja que em semblen esports diferents i entretinguts.
M'agraden bastant els esports de risc. He fet parapent, barranquisme, espeleologia... I m'agradaria practicar-los mes sovint. També m'encantaria fer puentin, rafting i paracaigudisme.

En resum els 3 esports que mes m'agraden són:
Natació: M'agrada molt  estar dintre de l'aigua, m'agrada flotar i nadar. Tot hi que avegades nadar em fa molta mandra i simplement m'agrada estar dintre de l'aigua.
Barranquisme: Es un esport que el trobo molt entretingut ja que combina esclada, rapels i coses així amb aigua.


Gimnastica esportiva: Des de sempre m'ha encantat ja que trobo que es molt maco i divertit de fer. Però a causa de problemes de salut ja no en puc fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada